* Crème Brûléens hemland.

Igår kom jag hem till mitt kära Sundbyberg. Så skönt, men så himla tråkigt. Jag bara... satt där, kunde inte komma på något att göra. I Paris gjorde vi liksom saker hela tiden. Men på kvällen var vi på fest hos Sami för att det var valborg, för att han fyllde år och för att han precis hade flyttat. Haha. Så jävla snygg lägenhet förresten.  Femma eller sexa med två våningar och världens största balkong. Det blev en ganska kort kväll för mig eftersom att jag hade gått upp fyra på morgonen och egentligen inte sovit så mycket på en vecka. Så jag åkte hem vid ett och sov nästan tolv timmar. Idag har jag bara firat Filips kusin som fyllde fjorton och sen varit hemma och tagit det lugnt. Det behövde jag.


<3 Saknar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback