* 16/6.

Igår var jag, Mira, Jessica och mamma på Olivias skolavslutning. Det var så himla, himla fint. Blev lite smått tårögd när kören sjöng nationalsången osv, haha. Och när Olivia fick sin ros. Jag tog tusen bilder när vi stod där ute. När klasserna gick in i sina klassrum satt vi kvar i skolan och var nostalgiska. När dom var klara kom Olivia med sin ros och sin mugg hon hade gjort på bilden och var så ledsen så jag inte kunde hålla mig jag heller. Jag vet inte ens varför jag grät, haha. Det gick bara inte att låta bli. På kvällen skulle vi gå ut (haha) och vi förade hos Carro först. Så himla mysigt. Kvällen blev ganska kort, men trevlig. Jag och Helena hittade en ny favoritdrink, grasshopper! Vi beställde för övrigt exakt samma saker hela kvällen, haha. Nä, nu blev det här för långt. Idag har jag bakat och imorgon fyller Kajsa 20. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback