* 26/7.

Igår var en skön dag. Först bokade jag kryssning (woo), sen tog jag igen lite förlorad tid med min lillasyster. Jag hade typ shoppingabstinens så vi åkte in till stan, jag kom hem med två t-shirtar, tre linnen, en klänning, ett par trosor, ett par solglasögon och tofsar. Nöjd. När vi var i stan fick jag och Olivia värsta snilleblixten och ringde dit vår lilla mamma. Vi bjöd henne på fiskpedikyr. Hon var rädd först, men sen gillade hon det. Eftersom ingen orkade laga middag efter det (och det var löningsdag) gick vi ut och åt kinamat, hela familjen. På kvällen hyrde jag och Olivia film. Det var så roligt, hur ofta hyr man film liksom?

Och nu sitter jag på jobbet och vill bara gå hem...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback