* 5/2.

Hejhejhej, säger en jättesjuk Isabella. Tänkte lägga upp en bild som visade hur sjuk jag faktiskt är, men jag såg tillochmed värre ut än jag trodde. Idag har varit en konstig dag, har legat hemma och haft ont överallt hela dagen. Och nu på kvällen skulle jag egentligen ut för att fira Mia, men hon har inte ens hört av sig om vart vi ska osv, så jag orkar inte berätta att jag inte kommer. Haha. Så nu ligger jag här och kollar på Melodifestivalen i min ensamhet. Och det är jag nog ganska glad för. Puss.


Vi kan låtsas att jag ser ut såhär idag. Fixad, fräsch och helt okej söt. Förmodligen även väldoftande, vilket jag sannerligen inte är i verkligheten.

Kommentarer
Postat av: Elin

Ofta hon inte hörde av sig!? Till mig skrev hon att det inte blir något pgr av att typ alla var upptagna eller sjuka haha :P <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback