* 16/8.

Oj oj oj. I onsdags var jag först och hälsade på i Filips gruva, sen åkte vi på kryssning. Bäst. Direkt efter kryssningen hämtade Filip upp mig med bilen och vi drog vidare till Göteborg. Hade typ världens mysigaste lilla miniresa. Åkte paddanbåten, käkade lunch på Hard Rock Café, fikade på glutenfritt café och gick på Liseberg. Skulle ha träffat Johanna, men omständigheterna tillät inte det. Vi skulle även ha åkt bil hem, men det blev tåg. Vi var hemma i lagom tid för middag (på sushirestaurangen) och sen Olivias konsert. Toppenbra. I söndags var jag och mamma på Diggiloo och såg bla Magnus Carlsson och Thomas Di Leva. Det var också bra. Igår gjorde jag inget alls. Idag har jag jobbat samt träffat Sofia och Felicia på söder för en liten fika. Efter det åkte vi allihop tillsammans till Sumpan och skildes åt där. Kändes helt fel, haha. Nu firar vi Olivias sista sommarlovsdag med Harry Potter. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback