* Sötast ever.

"Min storasyster är som en förebild för mig. Hon är 17 år gammal och går på Kunskapsgymnasiet. Hon är väldigt musikalisk, hon kan spela piano och hon sjunger jättebra. När jag har varit och sett hennes konserter så har jag bara längtat upp på scenen. Hon har sjungit i kör också, hon fick inte så många solon, men när hon fick solon så var jag där och kollade. Ibland så jobbar hon på mammas jobb med sånt som behövs, det gillar dom på mammas jobb. Hon har brunt hår oftast, fast ibland svart. Jag tycker hon är finare i brunt hår som är hennes naturliga hårfärg. Hon har bruna ögon. Många säger att hon och jag är lika, det håller jag inte med om för hon är jättevacker. Hennes favoritfärg är orange, nästan hela hennes rum är oranget. Hon är 1,69 m lång tror jag, så jag är längre haha. Hon fyller år den 20 augusti. Hennes favoritmaträtt är köttfärssås och spagetti. Hon har många vänner. Hon är glutenintolerant. Det är nog därför hon gillar att jobba på mammas jobb. För mamma jobbar med sånt. Hon är en otroligt bra storasyster. Hon är alltid där för mig och det är hon för sina kompisar också. Hon har samma mellannamn som jag, Margareta."

Skrivet av min kära lillasyster.
Detta var alltså ett skolarbete hon gjorde. Man skulle välja sin förebild och berätta om den personen. Jag gillar min lilla lillasyster. Även om hon är längre än mig.


Kommentarer
Postat av: vexy

va sött :)

Så där skulle min bror aldrig skriva om mig. haha.

Postat av: Alexandra

men gud va gulligt!! ja vill också ha en lillasyster nu! :(

2008-10-25 @ 01:20:29
URL: http://eyeshadowe.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vet det, och därför blev jag så rörd

2008-10-25 @ 17:46:39
URL: http://fashionway.se/minna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback