* Rubrik.

Angående det här. Det blir seriöst värre och värre varje dag. Även om jag redan har sett alla avsnitt som går nu. Gud vad jag hatar att vara besatt. Och särskilt som Jessica har min säsong ett. Jag måste skaffa tvåan.

Men i vilket fall, det jag skulle komma till. Jag drömde om the hills inatt. Jag drömde att jag, Whitney och Lauren var bortresta tillsammans, säkert i Paris eftersom det avsnittet var i förrgår. I alla fall, vi hade bara två sängar i vårat hotellrum och av någon anledning hade W och L redan tagit varsin säng. Jag ba "men jag då?" och då svarade Whitney att jag självklart fick sova med någon av dem. Och då fick jag jättemycket ångest för jag ville inte att den som fick sova själv skulle bli ledsen. Jag ville såklart sova med Whitney, men det vågade jag inte säga. Sedan vet jag inte vad som hände för jag var helt plötsligt var jag och Felicia på väg till Kopparbo. Och väl där var vi jätteoroliga för att Alex, Måns och Johanna aldrig kom.

Det började som en helt underbart bra dröm, men slutade i katastrof. Vi låg typ och grät för att vi trodde att de hade dött eller något.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Postat av: Sofia

fick inte jag vara med?

2008-10-15 @ 12:37:58
URL: http://ienmage.blogg.se/
Postat av: vexy

Ah, det vore nåt för mikaela. ska kolla upp det där. tack för tipset.

2008-10-15 @ 14:14:08
URL: http://vexy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback