lördag.

Godmorgon. Fyfan va skönt med lite sömn. Tyvärr så går ju hela dagen åt. Men känner jag mina vänner rätt är det ingen som kommer höra av sig iallafall och inte fan orkar jag ta tag i det. Så det blir väl att sitta hemma idag I guess... Och jag har ju ändå ett rum att städa. Men jag vettefan. Trodde ändå att jag kunde skjuta upp det ett tag till.

Och en sak! Jag blir så jävla frustrerad. Jag fick ett presentkort på ginatricot i julklapp som jag tappade bort, men sen hittade jag det igen för typ några veckor sedan. Sen dess har jag varit på typ vartenda ginatricot i hela jävla Stockholm och jag har inte hittat en sak som jag vill ha. Liksom ofta man inte har nåt fint i hela sortimentet. Gud.


Kommentarer
Postat av: Lou Cigaro

Dagens fråga: Har mycket har du vunnit på Triss som mest? :D Ha en bra dag! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback