knorr

Alltså jesus där uppe va jag är lättad just nu! Jag kommer bli klar med uppdraget i tid. Det trodde jag verkligen inte. Och då menar jag inte igår, utan typ ändå sen vi fick det liksom. Jag ba never att jag kommer palla. Men guess what? Det gjorde jag! Eller alltså. Det är ju inte klart. Men jag har kontroll. Och det räcker. Jag är klar med inledningen, jag är klar med sam/historia, jag är nästan klar med religionen. Den ska jag alltså skriva klart imorgon. Och naturkunskapen förstås. Den har jag lite ångest över, men det löser sig nu :D För just nu är jag glad. Kan bero på att jag är ganska trött egentligen. Klockan är snart halv fem och jag ska upp om tre timmar. Tur att jag kan ta lite sovmorgon imorgon :) Men nu ska jag läsa nyaste updaten i "...Makes Three". Den kom upp idag, men jag har inte hunnit läsa. Haha ångest! Fast... ändå inte. För jag har kontroll!
image105
Olivia Wilde är snygg.

Godnatt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback