I keep on trying

Godmorgon! Ligger i en soffa och typ... dör. Vi har tema nu, men ofta jag pallar. Jag är så jävla trött. Även fast jag faktiskt sov nästan fem timmar inatt. Det är bra för att vara jag iaf hoho. Nyss hade vi naturkunskap typ, jag fattar verkligen ingenting. Man tänker att eftersom jag ändå har haft no i fyra år borde jag fatta något iaf? Men icke sa nicke.

Förresten! Haha det stod ju i både punkt se och i metro om den där namnlistan. Alltså om Björn Gustafsson och andra chansen och allt det där. Haha det är så jävla roligt, svenska folket är typ helt upprörda för att han inte ska vara med. Alltså, jag kan ju inte påstå att jag är glad över det jag heller, men jag älskar att folk faktiskt engagerar sig och gör listor och grejer. Tyvärr så sa ju någon från svt typ att det inte fanns nån chans och blabla. Synd, men vafan ska man göra? Förhoppningsvis så kommer han ju till finalen jao :) Korkat drag av svt annars.

bjööörn <3

Korv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback