Buuuuua

Just nu sitter jag och packar inför min lilla resa till Bua imorgon. Det blir rätt ensamt, men det är fett värt det. Jag ska även till pressbyrån och köpa mig ett lager. Hoho. Men jag har seriös packångest, jag är så jävla dålig. Varje gång vi ska åka nånstans har jag typ dubbelt så mycket med mig än alla andra. Gud. Så nu ska jag packa wisely. Räkna dagarna också innan jag fyller väskan med allt jag äger. Eller... så hämtar jag bara mamma. Det måste nästan vara den bästa lösningen.


image123
Snacka om att jag överanvänder den här bilden. Men jag tycker den är så söt
(förutom att jag har polisonger).

Kommentarer
Postat av: jessica

tack. i love it to :)

Postat av: Anonym

du som e söt , det som gör hela bilden !
usch på mej !
ååhh på dej

2008-04-03 @ 17:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback