Rörigt.

Dagen började med mina tre redovisningar. Engelska alltså. Tack Harry <3 Nu har jag MVG. Troligtvis. Efter redovisningarna käkade vi "frukost" (dvs prinsesstårta), och efter det hade vi en trevlig sångstund i arenan. Våran Dannyboy är underbar. Efter det fick vi mackor och mer i matsalen som vi sedan tog till Kinaparken. Haha. Det var jättetrevligt, men det var nåt fel på klassen idag. För alla tjurade. De tjurade som fan. Liksom, vi har ju lov nu? Menmen. Jag och Lina hade trevligt ändå, helt ensamma i skolan. Nu funderar jag på vad jag ska göra ikväll. På nåt sätt måste ju detta firas.

Hahaha, uncle Mickey hade just sex med Bonnie Lockhart!

image224

Kommentarer
Postat av: Lina

"Hahaha, uncle Mickey hade just sex med Bonnie Lockhart!"



HAHAHA jag veeet, fan vad jag garva X'D

hur gammal är han liksom?? Typ 90?!?! :O

alltså stönen innan hon öppnade dörren, hahaha

Postat av: Anonym

hahaha, ja ni var ju inte dom gladaste heller! :D

2008-06-10 @ 13:55:14
Postat av: isabella

gulligt att vara anonym :')



jag var sur för att alla andra var sura, det är inte så jävla konstigt

2008-06-10 @ 17:12:01
URL: http://izab3lla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback