min helg

I lördags efter vår lilla utflykt följde Miran med hem och vi kollade på tv och åt ostbågar & mina goda kakor. Sen på morgonen kollade på vi på Bert, det var fan länge sen sist. Sen skulle vi tydligen plugga på golfängarna med lite fika. Det var mysigt, men varade inte så länge för min del. Sen på kvällen tänkte jag vara duktig och plugga biologi, men då sa Jessica åt mej att ringa. Vi la på klockan ett. Så det blev inte mycket pluggande för min del. Idag lyckades jag & Jessica genomföra åtminstone en av våra stora planer. Mamma, det var fan läskigt haha.

  


Kommentarer
Postat av: Jessica

jadu hahah vi lyckades med en så var du sjuk idag din jävel! :P

2007-05-08 @ 17:13:08
Postat av: isabella

men förlåt då xD men vi var duktiga igår ;)

Postat av: Jessica

ja! och jag var duktig igår oxå! utan dig

2007-05-09 @ 20:27:15
Postat av: isabella

jaadå :D ^^

2007-05-09 @ 22:22:49
URL: http://izab3lla.blogg.se
Postat av: Jessica

mohaha! o sen imorrn då jävlar!

2007-05-09 @ 22:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback