intressant?

Jag sitter och gör dom där satans testen. Idag har jag lärt mej mycket jag inte visste om mej själv. Jag är en strawberry daquiri, jag är 60% killig & 40% tjejig, jag borde ha lila hår, jag är "a passed out drunk", jag är inte läskig (det känns ju bra), jag var en uggla i mitt tidigare liv, det är 57% chans att jag hamnar i helvetet, jag skulle passa in år 1954, jag är 48% paranoid schizofren, jag kommer från solen och jag väger tydligen 80 kg haha. Sånt är ju alltid bra att veta :)

image52

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Vilken TV-serie är Bäst?
Du har väl röstat... :-)

Postat av: Erica,

Haha man kan visst lära sig mycket av att göra test :P :)

2007-05-06 @ 11:00:48
URL: http://donotpanic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback