duktigshoppat

Yoho
Himla härligt med skola idag. Verkligen. Var inte med på gympan idag pga förkylning. Men jag bar Jessica på vägen tillbaka, så jag fick lite träning jag också. Höhö. Vi filmade på bilden, så nu har jag inga scener kvar. Skönt! Sov även lite när dom andra filmade. Ännu skönare! Efter skolan väntade jag med Jessica på att hennes pappa skulle komma och hämta henne med bilen. Så jag var hemma lite senare än väntat, men det gjorde ju ingenting. Sen sov jag lite till, tills jag blev väckt och tvingad och lämna min sköna säng för att handla kinamat. Gott ioförsej. Efter maten hade jag piggnat till och kom på en massa saker som jag behövde. Så jag åkte till Kista och införskaffade lite saker. Rätt basic liksom. Typ enfärgat och sånt. Så jag kände mej duktig. På vägen till Kista träffade jag Mira btw (Muhammads undergång). Nu är det sent, godnatt!


mina inköp :P


Kommentarer
Postat av: Jessica

aawh, basic stuff sajag inte att du skkulle köpa dt :)

2007-05-03 @ 12:04:10
Postat av: isabella

jo visst sa du det ^^ :D jag lyssnar faktiskt ibland :P

Postat av: JEssica

hah abra där ;)

2007-05-04 @ 20:59:56
Postat av: isabella

höhö ja det tkr jag (a)

2007-05-04 @ 21:10:23
URL: http://izab3lla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback