dress=done

Igår åkte jag och mamma till stan för att kolla efter balklänning. Jag hade nästan gett upp hoppet, men efter ett par timmars letande hittade jag den. Det var inte den finaste jag någonsin sett (men himla fin ändå), och inte alls som jag hade tänkt mej min balklänning, men det var liksom the one. Så jag är supernöjd. Sen igår var det rix fm, vi var lite sura för att Mika inte kom, men det var kul iallafall. Idag är det nrj och vi ska typ till stan. Tack o hej!

 

min klänning & närmare bild på tyget


Lisa, Issa, Lexie, Minna, jag & Mira på rix fm igår :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

snövit snövit snövit och lily alen!

2007-05-20 @ 20:55:19
Postat av: Alexandra

ujda, heja min svenska! ^^'

Postat av: isabella

haha vadå lily allen ? x)

2007-05-21 @ 01:14:50
URL: http://izab3lla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback