:)

Godkväll :)
En stund efter att jag kom hem från Lisa skulle jag iväg igen. Skulle möta Mira, Lisa, Issa, Gabbie & Sinika för en fika. Rätt trevligt, men jag var även rätt död. Efteråt gick jag, Mira & Lisa på en liten promenix. Mira tog sedan bussen hem och jag & Lisa gick in på ica maxi och typ kollade på smink. Sen köpte jag choklad och vi gick därifrån. Kom hem, det hade även mamma och Olivia gjort. Dom hade varit i Småland. Sen har jag varit hemma och haft tråkigt. Imorrn börjar skolan. Kul? Nej. Jaja, ska väl sova nu. Godnatt!
 image45
(Småland, mina hemtrakter ^^)

Kommentarer
Postat av: Jessica

småland va? ;)

2007-05-02 @ 20:51:13
Postat av: isabella

haha självklart ^^

Postat av: Jessica

its a sign hahah :O

2007-05-02 @ 22:54:31
Postat av: isabella

oh yes :D men fan... jag har honom ju under bordet x)

2007-05-02 @ 23:04:31
URL: http://izab3lla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback