This week

Den här veckan har inte varit särskilt händelserik. I torsdags var jag först och köpte mina skor på skopunkten (dom som var på bild, men dom röda fick bli gråa istället), efter det åkte jag till Hanna, vi åt glass och chokladtårta hihi. Igår fredag var det noprov, som jag hade pluggat typ nada till. Man behövde få 8 rätt för att få G, så det är som sagt rätt tveksamt om jag klarade det haha. Men omprovet ska ju tydligen vara lättare, så jag satsar på det. Eller förresten gjorde jag nationellt prov i matte (det muntliga) i onsdags. Det gick väl bra antar jag.

Igår efter skolan åkte jag, Mira, Lexie & Minna in till stan för att checka den nya gallerian där debenhams tidigare var. Det var så... osvenskt haha. Men riktigt härligt. Sen mötte vi upp Lisa som hade träffat sin Fluup. Vi gick runt lite kort och åkte sedan hem. Jag åkte med Mira till Rissne och tillbaka. Varför vet jag inte. När jag kom hem var det bråttom, för jag skulle på live i rissnekyrkan höhö. Hade precis fått reda på att Kajsa oxå skulle dit, så vi åkte tillsammans dit. Där mötte jag upp Holly och Wayan. Rebeckas band och några till spelade, sen tröttnade jag och Kajsa och åkte hem. Satt vid datorn i ett par timmar och gjorde hrm inget speciellt haha. Blev lite chockad när klockan var halv två.

Idag var jag, Lisa & Mira på "picknick" i typ en kvart haha sen frös vi och gick hem till Mira. Sen hem och äta middag, sen tillbaks till Miras hem. Jag, Lisa, Issa, Elin, Minna & Lexie var där och kollade film. Först Gustav (jag typ sov) och sen Love actually. Söt, men osammanhängande film. Runt halv ett var jag väl hemma, men den här gången blev dom iaf inte arga höhö. Fick faktiskt skjuts ^^

Imorrn ska jag, Jessica, Mira & Lisa till stan. Jessica har några grejor hon har kollat ut. Och efter det ska jag, Sinika & Lisa göra vår marknadsundersökning eller vare heter. Tack för mej ;)
Godnatt gott folk
Eller guten nacht som man säger i Tyskland, vars språk jag ska lära mej flytande höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback