skolan här börjat

Idag började helvetet igen. Vakna klockan 6 är inte det bästa jag vet, kom inte ur sängen förrns 20 minuter innan jag skulle gå, men jag hann faktiskt ändå *stolt*. När jag kom till skolan var allt som vanligt (förutom att Mira var i tid haha). På franskan fick jag dock veta lite mer än vad jag kanske skulle vilja om Devins hm intimhygien haha, himla trevligt. Stefan skulle få barn på lovet, så han skulle vara ledig ett par veckor framåt, men ungen hade inte ploppat ut än så vi hade tyska idag, det måste vara det segaste som finns. Fast vi fick lyssna på luftballonglåten haha. På väg hem från skolan så träffar jag på Mira som står och glor på mej, jag bah vafan >< Hon tyckte tydligen att jag var rolig när jag gick :P När jag kom hem gjorde jag och Olivia middag, kände mej väldigt duktig. Men uppskattning, det får man inte! Jag hade varit snäll och trevlig hela dan och tänkte att det skulle passa att smyga in lite johannabesök i samtalet. Då börjar mina föräldrar skrika och skälla på mej: Såna är dom. Finns inte så mkt att göra, även om jag kanske skulle önska att det gjorde det. Vad dom inte riktigt har förstått är att dom har ganska stor del i hur jag mår och mitt självförtroende (=nada), istället blir dom arga på mej när jag är ledsen/deprimerad eller är på dåligt humör. Istället för att sitta här och tycka synd om mej själv ska jag nog gå och plugga på morgondagens matteprov. Eller hur att jag kmr få mvg lixom. Aja, wish me luck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback