Fika, Micke & banana split

Igår skulle vi ju spionera på Lisa, men så blev det tydligen inte. Så vi gick och tog en fika på Boulevard, jag, Lisa, Mira, Sinika, Jessica & Gabbie. Det var mysigt (förutom dom två gångerna jag slog huvet i lampan haha) men varade inte så länge. Efter det gick vi hem till Lisa och cpchippy. Han är läskig och slickar en mellan benen. Först gjorde vi inte så mkt, läste tidningar och lyssnade på musik typ. Sen gick vi in på datorn och kollade på en sak, vi ville vara lite anonyma, så jag kom på den smarta idén att skapa en helt ny pa. Vi gick in i det rätt ordentligt haha. Skitkul ju. Sen gick vi hem och åt, sen kom folket hem till mej. Vi kollade på Gilbert Grape, men tre av fem var tvungna att gå hem efter halva filmen, så det var bara jag, Sinika & Lisa kvar. Sen gick dom hem, då var den dagen slut ^^

Det blev ingen spaning idag heller, så jag, Mira & Lisa bestämde oss (efter att ha kört vår nya klassiker trepartssamtal haha) för att samlas hos Mira och äta banana split som jag har tjatat om. Min var fin, men Miras såg ut som ett berg haha. Idag påstod Lisa att mustasch stavades med ett r, asså murstasch. Hon trodde inte på att det inte gjorde det, så vi fick slå upp det >< Hon pratade oxå om pillefjucker, vilket jag inte ens vill veta vad det är haha. När jag kom hem kom min morfar på besök, vi åt chokladtårta tjoho. Morfar gick hem precis nu, skulle vilja göra nåt, men det är kanske lite sent att komma på det nu.

Hejhopp lingonsnopp


Kommentarer
Postat av: Lisa

hahahaa!! våra bananas äägde!!=D<3

Postat av: Isabella

Haha jag vet :D Men Miras var ful :P (a) haha

2007-03-08 @ 00:19:01
URL: http://izab3lla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback