jaja x)

(Flyttade det från bilddagboken och hit^^)

Ta de 16 första i din vänner lista och gör det här;


1. jesssh
2. lojal
3. Kiimsaan
4. Mirmira
5. Zebraskinka
6. isaabelles
7. ButterLid
8.  lollebollen
9. Gazel
10. S0fialundgren
11. Svahn
12. StuntAlex
13. HesitateNoMore
14. ReVost
15. Lassesson
16.  Tuffatosen

Har du pussat nummer 7?
Njaae på kinden nån gång kanske :P Slickat på desto fler gånger haha (missförstå inte)

vilket är ditt bästa minne tsm med nummer 9?
Måste väl vara alla teatrar när vi var små :)

när ska du träffa nummer 4?
Typ på tisdag eller nåt ^^

är nummer 6 söt?
Jodå :)

vad var ditt första intryck av nummer 16?
Typ blyg :P

hur träffade du nummer 3?
Genom Ola och Mira haha. Fast vi har ju inte direkt träffats såå liksom :P Bara kort

gillar du nummer 10?
Ja gud ja :D

har du träffat nummer 5 den senaste månaden?
Nepp

när såg du nummer 12 sist?
Den första juli ^^

har du varit i nummer 1 hus?
Nej

när är nästa gång du ska träffa nummer 15?
Snart hoppas jag :)

är du vän med nummer 8?
haha nej inte direkt :P

har du gått på bio med nummer 14?
nejnejnej

skulle du kunna gå ut med nummer 13?
Haha jorå ;)

vad pratar du & nummer 11 oftast om?
Att vi saknar varann haha <3

känner du nummer 16?
mjo, det gör jag väl :P

skulle du kunna ge nummer 16 en kram?
antar det ^^

hur är vänskapen mellan nummer 6 & 7?
bra antar jag :)

vad är det bästa med nummer 9 & 12?
Jossan är ju lätt bästa kusinen, min idol när jag var liten :D Alex är söt :) ^^

hur länge har du känt nummer 12?
snart en månad haha

har nummer 5 ett förhållande?
det vet jag inget om för tillfället, men det tror jag inte

har du velat slå nummer 14 i ansiktet?
haha det skulle va kul :D

hur träffade du nummer 11?
förra lägret :D <3

vad är nummer 2 favoritmat?
men ofta jag vet haha

vem av alla är roligast?
4 antar jag ^^

vem är mest högljud?
haha 6

vem är tystast?
8 eller 16 :P

hur träffade du nummer 6?
men i skolan :P

vad skulle du göra ifall du aldrig träffat nummer 3?
inte så mkt haha

vad skulle du göra ifall nummer 6 & 9 började dejta?
jag vet inte, men det vore lite komiskt

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Högljuddast? tätt följd av krullet isf :)

Postat av: isabella

haha njae :P

2007-07-31 @ 21:17:03
URL: http://izab3lla.blogg.se
Postat av: Jessica

Hur får man musik i bloggen? :)

2007-08-01 @ 19:44:09
URL: http://enjes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback