Moodswings

Hejhopp lingonsnopp!
Känner mej extra påhittig just nu haha. Jag vet inte vad det är med mej, jag har värsta humorsvängningar. När jag vaknade imorse var jag fett seg som vanligt och orkade inte gå upp. Så fort jag hade gått upp var jag alldeles glad, sen kom jag till skolan och fortsatte vara glad. Helt plötsligt var jag typ skitsur, fem minuter senare var jag glad igen. Sen gick vi till simhallen, då var jag på bra humör, sen när jag gick därifrån var jag helt plötsligt alldeles gråtfärdig. Sen kom jag hem skitglad. Sen åkte jag till mina barn och var fortfarande glad, kommer hem och är sur som ett åskmoln, nu känner jag mej som en femåring, men jag slår vad om att om tio minuter kommer jag slå ner allt som kommer i min väg. Kommer somna gråtandes och vakna som en solstråle. Det är min vardag det. Och idag var jag ändå rätt jämnglad jämfört med andra dagar....
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback