matte >.<

Nu har jag gjort matteläxa i x antal timmar. Kolla, jag tillome pratar mattespråk. Jaja, det känns ändå rätt bra nu, första läxan gjord den här terminen. Sen kände jag att jag var värd att sitta här en stund hihi. Jag sitter här och kollar på himlen runt hörnet ( http://www.youtube.com/watch?v=rHT477ffjGo ) och försöker lära mej "som ett rö" haha, det går väl okej ^^ men på onsdag ska jag kunna det. Ja, det ska jag! Jag ska även ha lärt mej alla mina jättemånga toner på basen. A, E, F#, D och nån till :P Det är mitt nyårslöfte. Eller ja, nåt sånt. Nu gör jag inte så mkt, chattar med Liina och ska nog sova snart. Det är faktiskt imorgon, eller idag, eller asså idag, fast imorron, eller igår? Ja, du fattar. Eller inte.

Godnaatt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback