konsert :D

Vi var lite oroliga under dagen eftersom Linn inte mådde bra att hon kanske skulle gå hem och vi blev lämnade själva haha. Men så vart det ju inte :) 
Hihi konserten gick ju helt okej! Lunchkonserten gick dock bättre, men då sjöng vi ju bara hilmen runt hörnet. Det var när vi skulle göra I gave you my everything som vi fick lite problem. Det första var ju att jag glömde sätta på förstärkaren haha. Så vi fick börja om från början. Sen lät Linn bli att spela, jag tog fel toner och missade även ett par stycken. Sen så hördes varken jag eller Sinika i refrängen, mindre bra. Men folk verkade tycka att det var bra ändå haha. Hilmen runt hörnet gick helt jävla jättebra, jag är jättenöjd (a) hihi. Nejmen, ingen sjöng falskt nånstans (tror jag :P), ingen sjöng fel, jo en gång, men det var ju ingen som visste att bara Linn skulle sjunga "som om". Så här efteråt känns det bra. Det var lite komiskt när Jonas skulle trumma till Sanna & Freja haha, men jaa...
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback