Februari

Jag kom just på en sak, det är den sista dagen av januari. En månad går rätt fort, sen är det bara 11 kvar, sen 12 till och sen knappt 9 och sen är jag 18 och får gå ut och allt sånt. Okej jag tänker för långt. Men ändå, en månad är inte länge.... Och om ca fem månader så sklijs vi åt. Känns så skumt. Folket har pratat om det rätt mycket den här terminen, men det slog mej itne förrns igår att det faktiskt är sant. Vi har ingen aning om hur det kommer bli när vi börjar gymnasiet, kommer vi ses? Jag vet att "vi" kommer det, men jag är inte säker på hur inblandad jag kommer bli i det hela. Och det känns piss. Alla kommer ses, men kommer nån ringa mej lixom? Känns inte som att folk brukar göra det. Dom "glömmer"? Oh well, håller tummarna för att det kommer funka. Men jag kan verkligen inte tänka mej en lunch i en annan skola, med andra människor, det blir fel. Man ska se Lisa, Mira, Sinika, Jessica, Holly och alla andra runt omkring sej. Och tänk rasterna. Vem vet om jag ens kommer ha nån att spendera dom med. Jag kanske hamnar på en skola med bara massa skitmänniskor eller massa osociala jävlar. Tänk om. Jag kommer sakna alla. Jag pratade med mamma om det igår (när jag precis hade insett sanningen) och jag kände hur tårarna kom, det är så fel. Och det gör det inte bättre att allt annat oxå är fel just nu, ska inte nämna nåt speciellt, men det finns en hel del.

When you miss someone the most, it can only get better
Just det där citatet är det som håller mej uppe just nu, det som håller mej på jorden. Det ger mej hopp. Och en låt med Amy Diamond av alla människor, men jag tycker den är riktigt fin. En låt som jag går runt och sjunger på är den där "What can I do to make you love me (dutudutu) what can I do to make you caare" Vet inte vem som sjunger eller vad låten heter men den är bra.

Nu ska jag sluta, jag kom just på att vi har 40 engelskaglosor och jag vet inte om dom är till imorgon eller på fredag, men jag kan inte göra något åt saken eftersom jag har mina papper i skolan. Vi får hålla tummarna att det är tills på fredag.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Mira

säg till mig på skarpen så fort jag blir dålig på att ringa :)

Postat av: Isabulla

Det ska jag göra du :)

2007-02-05 @ 17:22:15
URL: http://izab3lla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback