at night

Nu börjare bli sent . Ska väl börja dra mej mot sängen lixom. Men jag kan verkligen inte sluta lyssna på Imogen Heap :D Fan va hon e bra! Jag bara älskar speeding cars, headlock & oh me oh my, dom är nog bäst! Och så blev jag påmind om sommaren, åååh va mysigt! Och skolavslutningen som brukar vara helt underbar, det här året kommer det nog bli annorlunda... Jag menar, inte för att jag inte vill ha sommarlov, men fan va tråkigt det kommer bli att lämna ängskolan. Jag vill inte. Klart det känns lite läskigt oxå med gymnasium och grejer, tänk om man inte kommer in osv. Men jag ska ju, som alla andra, bli pluggis i år :) Så det löser sej väl. Nej nu vill jag inte tänka mer på det där. Det är ju ändå helg, då ska man njuta. 

Weey lyckades äntligen lösa minneskortsmysteriet! :D Asså till mobilen å det :)
jaja, det var väl allt

Godnatt ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback