Torkel, bio & tråkig hemmakväll

Jag vet att klockan är efter tolv, men för mej är det fortfarande onsdag, så jag skriver som att det är det!

Igår när jag kom hem från sigtuna kom jag på att jag var väldigt sugen på att se Torkel i knipa så jag ringde upp Lisa och Mira och ungefär en timma senare satt vi i Miras soffa, åt chips/godis och kollade på Westlife för att sedan gå över till kära Torkel. Den är förjävla kul den filmen haha. Jag var rädd att Lisa skulle få syrebrist för hon garva så mkt. Efter Torkel kollade vi ännu lite mera på dom söta Westisarna, sen skulle Lisa gå. Jag oxå egentligen, men jag var lite lat och stannade kvar två timmar till. Jag och Mira kollade på sammandragningen av Oscarsgalan haha. Vad gulligt det är när dom börjar gråta. Efter det var det Sex and the city, sen var jag faktiskt tvungen att gå. När jag kom hem var dom inte överlyckliga, men det var inga problem. Typ "det här får inte hända igen" haha.

Idag var nästan hela gänget och såg Linas kvällsbok. Det blev jävligt krångligt, eftersom folk som jag trodde hade koll på läget inte hade det och den enda som var där i tid var Lisa. Jag och Mira kom på en god andraplats kanske 10 minuter senare. Sen kom Jessica oxå, vi hämtade ut biljetterna och gick sedan runt lite i staden. Sinika och Holly kom ungefär fem minuter innan filmen började och Gabbie och Elin kom precis när reklamen var slut. Men alla kom iaf dit tillslut. Filmen var lite halvkonstig men sådär svenskt söt. Och killen (Ivar haha awh) var ju förjävla gullig. Efter bio gick vi runt lite snabbt i staden igen och efter det åkte vi hem. Sen dess har jag kollat på tv och suttit här. Jag blev väldigt sugen på att se Romeo och Julia så den satte jag kollade jag på medans jag åt riskakor. Jag var väldigt duktig, det är första gången jag har sett den utan att gråta häcken av mej. Asså visst kom det några små tårar här och var, jag menar, det är Romeo och Julia vi snackar om. Men inga floder. Imorrn ska vi spionera på Lisa och hennes pa-ragg, det ska bli intressant. Fast det var tydligen osäkert om det skulle bli nåt eller inte, men det blir det säkert.

Hej och godnatt

(för den som vill veta är detta mitt hundrade inlägg haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback