sjukling

Sitter här hemma och känner mej allmännt eländig. Jag känner verkligen inte för att klä på mej och göra mej i ordning för att sen gå till skolan. För att efter det sitta där i ungefär 2 (?) timmar och sedan gå hem. Vi har nämligen nationellt prov i svenska idag och det kan man bara inte missa. Så jag blir tvungen att gå ditt fastän jag har grymt ont i huvet och hängig som mamma skulle säga (fick nyss ont i magen oxå,så vi får se hur bra det här går). Jag vill ju gå på öppet hus idag oxå, och om jag är sjuk imorrn så får jag inga pengar den här veckan, för då kan jag ju inte heller passa barnen. FAN vilken dålig timing! Menmen, sånt är livet. Jag vet inte heller hur det ska funka, det här med biljett till sbn, man skulle ju typ säga det igår och köpa idag. Men jag är ju inte där och fattar inte riktigt heller vad man skulle göra, men Minna sa ju att det var ordnat. På torsdag ska jag oxå på öppet hus tror jag, förhoppningsvis kan min lilla mamma följa med oxå.
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback