Rymden....

Nu har jag äntligen duschat, så jag känner mej okej fräsch i alla fall. Jag tänkte skriva min engelska nu, skönt att ha den klar. Det är väl den enda läxan jag har tror jag, förutom noprovet då. Imorrn var det tänkt att jag skulle gå till skolan. Och det gör jag nog i vilket fall som helst, det är ju nämligen nationellt prov igen. Svenskauppsats. Sen ska vi redovisa våran konstiga rymduppgift. Eftersomvi fick veta att våran idé om vattenreningsverk inte fungerar så har vi fått tillbaks det största problemet, som vi trodde att vi hade löst. Vi har inte heller bestämt hur många människor vi ska ha av varje, fast det kanske dom har bestämt nu, det vet inte jag. Kan ju hoppas (a) På fredag är det väl inget speciellt vad jag vet, förutom att det är skolveckans sista dag. Sköönt! Eller... Jag har ju inte varit i skolan, men ändå. Helg är bättre än att vara sjuk.
Tjolahopp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback