pms

Herrejösses, jävla pmsbarn man är haha. Vanlgtvis så är det inte så illa, men igår när jag kom hem från skolan frågade min pappa mej hur dagen hade varit och jag blev skitsur! Sen skulle jag på toa och så vare nån som inte hade spolat. Först gick jag ut och skrek på mina föräldrar att det måste man göra för det äckligt och blablabla, sen började jag gråta och satte mej på toalettlocket (efter att ha spolat) och satt där typ aslänge. Sen var resten av dan ungefär likadan. Tills jag kom på att ringa Hanna som jag inte hade pratat med sen vi sågs i oktober. Vi pratade i cirka tre timmar (toapauser och utbakande inte inräknat) och det var jättemysigt. Jag saknar Hanna vi måste ses nån dag. Vi bor ju ändå inte långt från varandra. Som sagt, jag bakade igår. Semmelbullar, det är ju nämligen semmeldagen idag woho. Tyvärr gör min mage så ont så jag knappt kan stå upp (därför jag inte är i skolan), så vi får se hur det blir med det. Ska ju även på bio idag, så jag hade hoppas verkligen det släpper. Ska se the departed. Den har jag väntat på i typ ett år (asså ett riktigt år, inte bara som ett uttryck) så det ser jag fram emot! Nä, nu kanske jag ska försöka äta nåt. Annars kommer det bara bli semmelbullar hela dan och sen kommer min mage vara ännu värre.
Hejhopp lingonsnopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback