Läxor läxor.... :P

Faan, jag har ju soläxförhör imorrn, jag måste få vg annars kanske jag inte får det i betyg och det vore inte bra... För jag ska komma in på frans schartau! Jaja, då blir det väl plugga resten av kvällen. Faaan det här va en bra kväll innan. Fast jag har ioförsej tyskaläxa oxå, men den pallar jag inte göra. No, men den pallar jag inte heller göra, vi får ju ändå göra våra läxförhör med boken haha. Till slut har vi engelskaglosorna som jag och Mira är så bra på nu hah. "Vad heter gräla?" "Growla" Joo, det här kommer gå utmärkt haha. Och herregud, om hon säger börjar gruffa på läxförhöret kommer jag fan bryta ihop, som på det förra haha. Först kommer stånd, då kom lite småfnitter från spridda håll i klassrummet, sen säger hon skjuta på, det är helt knäpptyst i klassrummet och Mira ger ifrån sej värsta ljudet och jag får värsta garvanfallet hah. Så blir det nog imorgon igen... Good luck Bella.

Tack o hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback