huvudvärk :S

Imorse kände jag mej inte direkt på topp. Ordentligt ont i huvet och inte särskilt bra överhuvudtaget. Men jag gick till skolan i alla fall (med alvedon i kroppen i hopp om att må bättre), men det blev bara värre och värre och efter två lektioner och en håltimme (film hos Holly hihi, Channing Tatum, what a hottie) gick jag hem. Gick och la mej i min säng och kollade lite på Eva & Adam, fan vilken bra film det är egentligen haha. Jag kan den utantill oxå, eftersom jag och Jennie brukade se den varje gång vi sågs förut. Nu sitter jag här och försöker skriva på msn, men min hjärna fungerar bara halvt idag, så jag får inte ur mej så mycket.
Nä nu ska jag äta middag, men jag har en känsla av att det här inte är det sista ni hör av mej idag ;)
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback