Ännu ett nationellt...

Så, andra nationella provet avklarat. Gick helt okej, G blire nog iaf. Det kändes bra när jag skrev det, men nu efteråt tror jag det var för kort. Det var drygt 2 sidor, andra springer runt å säger att dom har skrivit 8 sidor lixom. Men mitt minne utspelade sej under kanske en kvart-20 minuter, hur långt kan det bli? Vad min berättelse handlar om ska jagb inte berätta, för alla jag har sagt det till har skrattat ut mej haha. Nä, det ska jag hålla hemligt nu. Men faan, alla andras är så bra. Och framförallt långa... Men ja, vad gör man. Ska strax dra iväg på öppte hus, minns inte vilket gymnasium haha, det där har mina föräldrar koll på. Ska typ på öppet hus på lördag oxå. Sen nästa vecka är det dax att välja.... Så jag ska nog fixa det dära i helgen.
Tänkte på Olivias gamla uttryck haha, inte för det att det kanske passar in här men
Aja baja cykellem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback