ont i halsen

Idag när vi skulle filma så dök Hibo inte upp. Vi sprang omkring och letade och vi ringde hem. Hon har nämligen ingen mobil. Nästan en timme efter utsatt tid får vi tag på henne hemma hos sej, så filmningen började lite senare än tänkt. Det blev mycket roligare än va jag hade trott. Min och Hibos under-täcket-scen kändes lite konstig att göra haha, men kul var det. Min och Linns catfight var också skitkul måste jag säga. Men ingen ville ju göra illa den andra så det måste ha sett rätt mesigt ut. Men usch och fy vad töntig och konstig vår film är. Underhållande? Knappast. För oss kanske, men... Jaja! Efter middagen gick jag och Lisa promenad, lika härligt som vanligt. Vi gick ungefär som vi brukar; Sumpan centrum, skolan, Lötsjön, Duvbo, tillbaks tll centrum. Sen pratade vi på en bänk, fett skönt. Nu är jag hemma, missade dock både Ugly Betty och Desperate Housewives. Äh, det är det värt. Nu kanske jag skulle göra engelskan, vi får se. Hejhopp!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback