Oh happy day

Barnvakt i onsdags som sagt, like every week. Trevligt med fast inkomst höhö. Efter det åkte jag till Rissne för jag och Mira skulle se den där cpengelskafilmen. Den var tyvärr inte bättre andra gången än första. Klockan råkade sen bli mycket, så jag stannade kvar där. Torsdagen började med nationellt prov i matte. Det gick helt okej. På blocket hade vi lite stadsvandring typ på söder. Rätt mysigt om jag ska vara ärlig, dock lite kallt. Efter köpte vi glass i RIssne och sen följde med Mira hem. Lisa är typ kåt på hennes hund. "Ååh där, åh JAA". Hem igen, plugga lite tyska till le prov som vi hade imorse. Det gick också rätt så bra. Idag har jag inte hunnit med någonting annat än skolan. Jo förutom att bära hem kameran till Linn, eftersom att somliga inte ville hjälpa till. Vet inte om jag ska göra något mer. Kanske vara duktig och plugga. Igår var det btw pannkakor i skolan, wohoho.
Hej så länge!

magnum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback