hem ljuva hem

Två dar sen jag kom hem från Amsterdam, orkar fortfarande inte skriva nåt ingående om min lilla resa. Vi var på madame tussaud, keukenhof & madurodam. Holland är ett härligt land med mkt horor och hasch haha! Nejmen, det är väldans fint där trots den där skiten.
I torsdags när jag kom hem gick ju och fikade med Lisa, träffade Sinika utanför oxå :) Och pratade lite telefon med Mira som tillsammans med Issa satt på bussen hem från vinterlandskapet. Det kändes skönt att dom svenska vännerna fortfarande fanns kvar haha.
På fredagförmiddagen (igår) fick jag även träffa Mira, Issa, Lexie & Minna. Och på kvällen oxå. Vi såg a walk to remember som jag hade spelat in under dagen. Men tillbaka till förmiddagen nu! Lisa, Lexie, Minna & Issa stack så jag & Mira gick till mcdonalds. Och utanför fönstret såg vi den äckliga Antonio Dos Santos Lopez, remember him? Usch & fy. Igår var även farfar här och vi fick påskägg. Och av mina snälla föräldrar fick jag Zimmer 483. Danke schön meine kära Eltern.  Vi målade ägg oxå. Jag gjorde mej själv och Johanna haha.
Idag var jag hos farmor och påskade lite till. Gömde ägg som vanligt. Men det var inte så farligt idag. En familj var nämligen bortrest så det var inte lika många iaf. Skönt. Kom hem, städade som en jävla galning haha. Sen kom Mira, vi kollade på dagboken och pratade om båtar. Åh yes. Haha x)
So long! <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

du glömmde mej! på förmiddagen...

Postat av: isabella

Nej det gjorde jag inte, du får läsa ordentligt
även!

2007-04-08 @ 14:02:54
URL: http://izab3lla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback