fria bröd

Igår skulle vi till Issa och typ göra... nånting, för ingen var typ hemma hos henne. Det gjorde vi en stund (med morötter), men sen kom Issa på att hon inte vågade sova själv. Det blev då så att alla skulle stanna kvar overnight. I tunnelbanan kom Isabella herself på den briljanta idén to bring our onda saft! Så det gjorde vi. Min plan att vara duktig och lägga mej typ tolv-ett gick uupp i rök när vi insåg att Lexie & Minna inte kom tillbaks förrns typ halv tolv. Vi såg iallafall madagaskar, även om jag inte fattade så mycket, och sen piraterna 2. På natten låg vi ihoptryckta på madrass på golvet. Det är inte bekvämt med Lisas knän överallt har jag lärt mej. Inte heller med en Mira och en Lisa ovanpå sej. Imorse gick jag upp typ åtta för jag skulle jobba. Dom andra var helt döda när jag gick. Fyfan för dom höhö. Jobbet idag var inte direkt jobbig haha, vi åt bullar, satt på stolar, åt lunch, gjorde den där presentationen, åt frukt och åt kakor. Tjänade ungefär 400 kronor på det + massa grejor som vi fick ta därifrån (tex 25 paket pasta). Sen på kvällen åkte vi till Issa igen och kollade på den utvalde (Andreas Wilson hoho). Somnade lite efteråt, sov inte mer än fyra timmar inatt, borde nog sova nu eftersom vi tydligen ska vara klara klockan elva imorgon. Hejhopp i lingonskogen!

image22

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback