fortfarande i amsterdam

Hittade ett internetcafe precis vid mitt hotell, perfect! Synd bara att jag uppteckte det sista dan hah. Men snart e jag hemma, skont! Det e klart att det e kul her, men lite segt och even longtrokigt lite do och do. Men som sagt, hem imorrn. Jag overlever. Idag skulle vi till det dera anna frankhuset, men det var typ tvo timmar ko, so nej tack! Men vi hittade homo-monumentet haha. Det har vi undrat hela veckan vad det var. Nu vet vi. Det var nogra trianglar po ett torg, som byggdes for att hedra alla homosar som dog i andra verldskriget. Lite gulligt faktiskt. Och det log precis vid anne frank, formodligen med flit. Igor var vi i madurodam, en liten kopia av hela holland, det var ballt faktiskt. Nu e min tid strax slut. Hejhopp!
Glom inte att kolla in min bilddagbok, legger upp bilder fron min amsterdamresa imorrn. Och dom vill ni inte missa ;) haha
pusshej! :D <33

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU ÄR HEMMMA :D HAR SAKNAT DIG GUMMAN

Postat av: isabella

aawh :D desamma ;) <3

2007-04-05 @ 19:50:29
URL: http://izab3lla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback