Shuue ;) (får mej att tänka på Lisa haha)

Jaao.... mkt har hänt under ganska (jag sa ganska) kort tid som jag skulle kunna skriva om, men jag orkar verkligen inte det! 11/6 åkte jag å Mira me min familj till Eskilstuna xD vi såg Oolis där :D det va verkligen bästa dan på lääänge, kommer fortfarande att tänka på den lite då o då o jag bli lika glad varje gång :) "I HEARD YOU" hahaha
Det är nu sommarlov o jag har en  del inplanerat o på lördag bär det av mot Åland. Senare i sommar ska vi även till Amsterdam :D o jag ska sommarjobba på fritids hihi. nej men det ska bli kul :)

Jag är så arg för att jag inte har den där härliga sommarlovskänslan i magen :@
Känns som helg va fan :S

Aja.... Nu ska jag börja dra mej mot sängen ;) Godnatt världen

Å herregud :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback