* 22/12.

Idag är min morfars födelsedag. 79 skulle han ha blivit. Jag var så stolt över att både min farmor och min morfar skulle bli 79. Mitt turtal sen jag var liten. Och det var så nära. Här på bilden är min morfar åtta år. Tänk att han har varit så liten. Söta morfar. Han är så lik sig.

Vi alla ska åka till morfars hus och fira hans födelsedag ikväll, vi ska äta mat han tyckte om och hans favorittårta till efterrätt. Jag vet att han skulle bli glad om han visste. Och det gör han nog.

Jag undrar hur julafton kommer att bli. Jag tror att jag har firat varenda julafton med morfar sen jag föddes. I alla fall alla jag kommer ihåg. Filip säger att han kommer vara där ändå och jag hoppas att jag kommer kunna känna det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback