* Sommar 2010.

Den här sommaren har varit bra, men så jävla kort. Den började med tusen studenter.

Sen en utgång eller två.

En och annan båttur med min pojkis.

En dag i slutet av juni gick vi upp tidigt, tidigt på morgonen för att ta bussen till Borlänge.


Efter Peace & Love stekte jag varje dag och blev faktiskt ganska brun.

Den fjortonde juli firade jag och Filip ett år. Det gjorde vi i ett tält på Åland.

Kort efter det hade jag och min familj några mysiga dagar i Amsterdam.

I augusti åkte jag till Floda och var lägerledare med ett riktigt jävla skönt gäng.

Sen en lång dag på Liseberg.

Sen åkte vi till Bua. Där gick vi både ut och myste vid fyren.

Sen fick jag fylla år och ha världens finaste klänning.

Och nu är sommaren slut och jag... är sjuk. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback