* Hej.

Vem:
vem är i rummet med dig: Tvn?
vem fick du senast sms av: Filip.
vem tänker du på nu: Filip, eftersom jag skrev hans namn nyss haha.
vem pratade du senast i telefon med: Säkert mamma.
vems hus var du senast i: Filips hem.
vem önskar du var med dig nu: Typ mamma faktiskt.
vem är din favoritsläkting: Typ morfar eller farmor.
vem i din skola går dig mest på nerverna: ...

Var:
var går du i skola: Jag går inte i skolan.
var är din mobiltelefon: I min hand...
var är din mamma: På jobbet skulle jag tro.
var sover du: Precis här.
var handlar du mest: Ica :) haha.
var fick du tag i tröjan du har på dej: Teamsportia hahaha.
vart åkte du senast bil: Oj... Tror det var när Leif skjutsade mig hem från dom.
var i ditt rum är du: I min säng.

Vad:
vad åt du senast: Kakor.
vad drack du senast: Vatten.
vad är det för färg på dina byxor: Jag har rosa pyjamasbyxor på mig :)
vad är den närmaste saken som är blå: Mitt underlakan eller mina kuddar.
vad gillar du mest med skolan: Lunchen?
vad har du på fötterna: En grå strumpa på vänstra och en vit på högra.
vad är din favorit färg: Lila? Orange? Svart? Vettefan.
vilken film såg du senast: Ingen aning.
vad hör du just nu: Värsta remixen av I kissed a girl.

Har du någonsin:
sovit i en annan säng: Ja?
tyckt att din kusin är het: Mjä.
sovit naken: Inte på senare tid.
kört över hastighetsgränsen: ...
fått hicka: Usch, hade det häromdan i typ flera timmar :S
stulit pengar från en kompis: Nej.
hoppat in i en bil med folk du just träffat: Säkert.
varit i slagsmål: Nejdå :)
smugit ur ditt hus: Nej :O
haft känslor för någon som inte känt detsamma: Inga kommentarer.
saknar någon just nu: Usch, ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback