* 22.

  1. Jag ska aldrig ta körkort. Det verkar för farligt..
  2. The hills, Dawson's creek, Lword och Lilla huset på prärien är världens bästa serier.
  3. När jag var liten var en av mina största rädslor att vara lesbisk.
  4. En annan var diabetes.
  5. Jag vågar inte ens gå ut i min egen lägenhet när den är nersläckt. För jag är jätteparanoid. Jag är alltid säker på att någon gömmer sig i mörkret och vill döda mig.
  6. I hela mitt liv har jag sagt att jag aldrig ska bli tillsammans med någon. Det verkar inte vara min grej.
  7. Kinderägg är bland det godaste jag vet.
  8. Min mobil är min bästa vän. Utan tvekan.
  9. När jag äter fiskbullar mosar jag potatisen och gör barnmat av det.
  10. Ted Gärdestads Come give me love är min favoritlåt i hela världen. Den ska spelas på min begravning.
  11. Jag har varit tillochfråndeprimerad de senaste fyra-fem åren. Men våren 2007 och de två senaste månaderna har nog varit bäst.
  12. Tyska är mitt favoritspråk, men ändå går jag aldrig på tyskalektionerna.
  13. Jag har haft tre hela garderobsdörrar fyllda med Olaplanscher.
  14. Jag är jätteytlig. Jag skulle aldrig kunna umgås med någon jag tycker är ful.
  15. Jag har en liten julgran i mitt rum året om.
  16. Jag litar inte på folk. Det har jag aldrig gjort, men på senare tid har jag fått klart för mig varför.
  17. Jag tycker att ryskor är jättesnygga.
  18. Jag är övertygad om att alla våra drömmar betyder något. Det kan vara något som kommer hända, något man vill, något man inte vill. De är svåra att tyda. Men de betyder alla något.
  19. När jag var liten var jag kär i Markoolio och min två år yngre pojkvän var kär i Marie Serneholt. Vilket par vi var.
  20. På kvällen den åttonde mars, utanför min port. Kan ha varit det finaste ögonblicket i mitt liv.
  21. Om folk skötte sina djur såsom jag sköter skolan skulle de ha varit döda för flera år sedan.
  22. Jag tror stenhårt på ödet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback