barnvakt & volleyboll

Hallåhallå!

Omprovet igår gick väl lite sådär, jag kan ha klarat elektrokemin, tack vare Jessica som lärde mej lite på morgonen. Resten av skoladagen var precis som vilken vanlig dag som helst. Efter middagen gick jag och Lisa på promenad och hade lite terapisnack. Alltid skönt att prata av sej. Jag hade tänk att jag skulle gå och lägga mej rätt tidigt den kvällen. Jag skulle ringa Mira om engelskagrejen och sen skulle jag sova. Det var min plan, klockan var halv tio. Klockan ett la jag på luren, borstade tänderna och gick och la mej. Duktigt. Idag filmade vi lite till vår film, Linns nördscen haha. Sen hade vi volleyboll på gympan, fyfaan säger jag bara. Jag är livrädd för såna bollar. Jag vet att dom är mjuka och blablabla, men nää. Jag hatar dom. På musiken hade jag inget att göra så jag tittade på när kidnappningsgänget skulle filma vid Näckrosen. Sen jag åkte jag till Stora Essingen, där jag är nu. Det var rätt misslyckat när jag kom hit, för vi hade fått fel nycklar och kunde därför inte komma in i huset. Så vi fick gå och fika och sen gick vi till nån park. Sen kom pappan i la familla hem och släppte in oss. Nu ska Fremja och jag strax göra våfflor. Tack o hej!

volleyboll


Kommentarer
Postat av: Issa

"Se njag åkte till Stora Essingen" Snygg Rinkeby-svenska xD

Postat av: isabella

Haha ojsan hoppsan ^^ mvg

2007-04-20 @ 16:17:30
URL: http://izab3lla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback