jag har fett tråååååkigt

Hatar du mer än 3 personer?
Ja, gud ja!

Har du någon gång försökt ta ditt liv?
Nä :)

Hur många hus har du bott i ?
Hus? Aja, två ^^

Vilken är din favoritglass?
Vet inte, älskar alla :D

Vilka är dina favoritskor?
Dom randiga kanske.... Eller dom blommiga haha

Har du någon gång fällt krokben för någon?
Mjaa, det antar jag väl :P

Vilket var det värsta ämnet den här terminen?
Idrott, fyfan!

Vilket var ditt favoritämne den här terminen?
Ska jag vara ärlig gick alla åt helvete den här terminen, men tyskan var faktiskt kul (a)

Äger du en Britney spears CD ?
Haha jorå

Har du någonsin spytt bland folk?
Som tur är, nej.

Säg något du alltid tänker på?
Vill jag helst inte berätta :P

Vilken musik tycker du bäst om?
Hmm, det mesta :)

Vilket stjärntecken är du?
lejon

Vilken är den pinsammaste CDn du äger?
Jag skäms inte :D

Sommar eller Vinter?
Vinter faktiskt :P

Har du någonsin örfilat någon?
Asså inte örfilat direkt :P Om man inte räknar min syster haha

Spelar utseendet någon roll?
Men det är klart :P tyvärr

Favoriträtt?
Måste jag välja? ><

Är du förlåtande?
Beror väl helt på grejen :P

Hur många barn vill du ha?
Vet inte, många iaf :D

När grät du senast?
Nu (a)

Har du kallat din lärare för mamma?
Har välan hänt nån gång

Vad är dina smeknamn?
Men typ Bella :P fett synd haha

Är du nöjd med ditt liv?
Hahaha inte direkt ><

Gillar du dig själv?
Nein

Är du nämare din mor eller din far?
När jag var liten var jag bästis med min pappa, men nu är det väl snarare mamma, även om inte vi heller är så nära...

Favoritegenskap hos det motsatta könet? 
Men asså... beror väl på killen haha 

Vad skulle du göra om du fick vara det motsatta könet för en dag?
Det alla andra killar gör antar jag :P

Vad är klockan när du svarar på detta?
00:18

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback