* Vilken jävla dröm.

När jag drömmer så drömmer jag oftast om nrmala saker, typ att jag går till jobbet och har glömt min lunch eller att jag är på konsert och min kamera pajjar. Såna saker. Inatt drömde jag att jag av någon anledning bara måste prata med min kompis (svårt att säga vem det var, för det skiftade mellan Johanna, Mira och någon som inte finns i verkligheten) så jag sprang efter henne, hela vägen till en flygplats. På något sätt lyckades jag komma på samma plan som henne. När vi kom fram frågade jag henne var vi var, men hon visste inte. Så vi sprang runt och tittade på skyltar och allt stod med typ grekiska bokstäver. Men inget avslöjade var vi var. Så vi bestämde oss för att fråga någon. Av någon anledning frågade vi en labrador, "excuse me, which country are we in?" på världens sämsta engelska. Hunden svarade på svenska "jag vet inte". Vi ba åh typiskt. Till slut hittade vi en tjej som berättade för oss att vi var i Georgien. Sen hittade vi några killar som tog med oss hem till Lidingö. Dom lämnade oss ensamma i sin lägenhet för att åka till Tyresö. Vi började planera hur vi skulle ta oss hem, sen vaknade jag.

Kanske inte låter lika konstigt som det var, men det kändes helt sjukt när jag tänkte tillbaka på det när jag vaknade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback