* 5/5.

Varken igår eller idag har jag gjort nästan någonting. Skönt till en början, men har blivit väldigt tråkigt. Så idag fick jag för mig att baka, som jag alltid gör när jag har tråkigt. Förmodligen därför jag har gått upp så mycket i vikt, haha. Men det är det värt! Hur som helst, jag hade läst i en bakblogg at man kan baka muffins med glass i och det tänkte jag att det måste jag ju prova. Så jag gjorde med en jordgubbsglass med lite bitar i. Dom vägrade bli klara i ugnen, men när dom väl blev det var dom hur goda som helst. Jag ska lätt göra dom i alla olika smaker som finns. Kanske till Kajsas 20årskalas? Har nämligen lovat att jag ska baka tilltugg.

Förresten, jag ska vara lägerledare i år igen! Anmälde mig jättespontant tidigare idag och tydligen hade en hoppat av idag så det fanns en plats, tur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback