* 26/3.

Igår blev det våfflor till middag, imorse blev det våfflor till frukost och snart blir det våfflor igen. På Scufferiet den här gången. Med lilla Felicia. Hade förresten tänkt ta bussen till Liljeholmen idag och köpa alla fina saker jag hittade på Indiska där i torsdags. Men den jävla bussen går inte dit på lördagar. Kom igen liksom. Så det blev inget av med det, tänker inte ta nån jävla tunnelbana dit, det tar ju tusen år. Och till stan orkar jag inte heller åka, orkar inte med så där mycket folk. Haha. Vilken tönt jag är.

Längtar till Paris

Kommentarer
Postat av: Lisa

sv: jaadu, om jag ska vara ärlig så har jag ingen stor koll på paris shopping. jag sökte lite på internet innan jag åkte dit och skrev ner olika ställen jag ville åka till på en lapp. kommer inte ihåg dom platserna nu dock men googla lite på "shopping i paris" eller nåt så kommer det upp massa sidor med tips på både billiga och dyra ställen :) jag åkte ju främst dit för shoppingen men kollade självklart in eiffeltornet också vilket jag verkligen tycker att du också ska göra! det var hur fint som helst och det är allra vackrast att åka dit på kvällen. helt otroooolig utsikt måste jag säga! dom rosa ciggen heter pink elephant och finns på tobaksbutiker där. jag köpte mina på en liten tobaksbutik vid tunnelbanestoppet där vi gick av för eiffeltornet! lycka till med resan! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback