* 13/4.

Idag såldes morfars hus för 5,9 miljoner. Sån sjuk summa pengar, jag har aldrig förut kunnat ta på en sån stor summa. Och det är jättebra att vi fick så mycket pengar för det, men det är så sorgligt. Morfars hus är inte morfars hus längre. Det är nån annan jävla familjs, nån familj som jag aldrig har träffat. Dom vet ingenting om husets historia. Dom var inte där när morfar byggde lusthuset, dom har inte lekt brottning i hans säng, dom har aldrig ätit morfars falukorv, dom har aldrig haft majbrasa i tunnan. Dom vet ingenting. I-N-G-E-N-T-I-N-G. Jag har så jävla svårt att acceptera det.

Fyfan vad jag saknar honom.

Kommentarer
Postat av: Elin

vet hur det känns, det är svårt att lämna ifrån sig något som har så mycket minnen i sig :( <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback