* 5/1.

Idag kom min garderob från jysk och imorgon ska vi åka till Ikea och köpa resten. Allt som allt blir det ungefär tiotusen kronor. Och då har jag ändå hållit tillbaka. Jag tror inte att det finns något som gör mig lyckligare än... inredning. Och Ikea. Seriöst. Jag har suttit och dreglat över himmelsängar, gardiner, mattor, påslakan och byråer i flera veckor. Jag vet inte vad det är för fel på mig. Men inom några veckor kommer mitt rum att vara så fint. Och jag skulle kunna berätta om det här i timmar.


Bäddset Glasört kulle, jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: M

Det kostar bara ca 60 kr :D och då får jag det ändå hemskickat inom en vecka

Postat av: M

la upp den nu, det är den till höger <3 <3

2010-10-05 @ 20:16:31
URL: http://thepainandthepleasure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback